(a continuación en castellano)

Segurament hem sentit moltes vegades aquesta expressió. Ens referim aquella tensió muscular que ens impedeix moure una zona concreta del cos, sovint la zona cervical o la lumbar i que ens produeix dolor.

Actualment el tipus de vida estressant que portem (familia, treball…) provoca aquestes tensions que en un moment donat paralitzen la nostra frenètica activitat.

La medicina natural i les teràpies alternatives ens poden ajudar a portar una millor qualitat de vida i evitar que es produeixin aquestes molesties.

Podem utilitzar relaxants naturals com la pasiflora, l’avena o el triptòfan que regulen l’ansietat i actuen prevenint aquests episodis.

També podem realitzar algun tipus d’activitat com ioga, tai-txi, que reguli el nostre sistema nervios i a l’hora ens doni energia per portar millor en nostre el dia a dia.

Les teràpies alternatives com el Shiatsu, ens poden ser de gran utilitat, tant per prevenir com per millorar els símptomes desagradables que provoca el dolor. El Shiatsu és un massatge que treballa determinats punt del cos a traves de pressions i actua a molts nivells, de manera que no es limita solament al focus de dolor, sinó que també regula el sistema nerviós, que seria el desencadenant de la molestia.

El quiromassatge treballa la zona en concret i per tant pot alleugerar la tensió acumulada.

També hi ha preparats de plantes amb harpagofit  ( urpa del diable ) que desinflamen la zona dolorida o amb salze que ajuda a alleugeri el dolor.

Recorda que a Les Coses Bones posem a la teva disposició un grup de professionals que t’ajudaran i t’assessoraran, perque cada cas es diferent i cal tractar-lo de manera personalitzada.

Les Coses Bones

C/ Major 12.  93 680 11 94

info@lescosesbones.com

http://www.facebook.com/LesCosesBones

http://www.twitter.com/lescosesbones

…………………..

¡Estoy clavada!

Seguramente hemos oído muchas veces esta expresión. Nos referimos aquella tensión muscular que nos impide mover una zona concreta del cuerpo, a menudo la zona cervical o la lumbar y que nos produce dolor.

Actualmente el tipo de vida estresante que llevamos (familia, trabajo…) provoca estas tensiones que en un momento determinado paralizan nuestra frenética actividad.

La medicina natural y las terapias alternativas nos pueden ayudar a tener una mejor calidad de vida y evitar que se produzcan estas molestias.

Podemos utilizar relajantes naturales como la pasiflora, la avena o el triptófano que regulan la ansiedad y actúan previniendo estos episodios.

También podemos realizar algún tipo de actividad como yoga, tai-chi, que regule nuestro sistema nervioso y a la hora nos dé energía para nuestro el día a día.

Las terapias alternativas como el Shiatsu, nos pueden ser de gran utilidad, tanto para prevenir como para mejorar los síntomas desagradables. El Shiatsu es un masaje que trabaja determinados punto del cuerpo en trabas de presiones y actúa a muchos niveles, de manera que no se limita solamente al foco de dolor, sino que también regula el sistema nervioso, que sería el desencadenante de la molestia.

El quiromasaje trabaja la zona en concreto y por lo tanto puede aligerar la tensión acumulada.

También ha preparados de plantas con harpagofito que desinflaman la zona dolorida o con sauce que ayuda a aliviar el dolor.

Cómo siempre nuestros profesionales quedamos a vuestra disposición para asesoraros, porque cada caso es diferente y hay que tratarlo de manera personalizada.

Les Coses Bones

C/ Major 12.  93 680 11 94

info@lescosesbones.com

http://www.facebook.com/LesCosesBones

http://www.twitter.com/lescosesbones

Les Coses Bones es una dietètica de Molins de Rei amb voluntat d'oferir un bon servei, bons productes i un preu ajustat. Intentem aconsellar com millorar la teva salut, no vendre un producte. Varem començar fa gairebé 10 anys i esperem ser-hi molts més. Salut.

T'ha agradat l'article! . Deixa'ns la teva opinió. / Te ha gustado el artículo? Danos tu opinión.