Posted on

Avui provem unes gofres de mel / Hoy probamos unas tortitas de miel

( A continuación en castellano )

Delicioses gofres de mel.

Avui provem : Unes gofres de mel que es diuen Meli.

A vegades ens ve de gust alguna cosa dolça però no empalagosa. A mig matí, o per berenar o potser de postre, i no trobem el què.

El que avui us explico és com són aquestes gofres, que porten farina de blat, xarop de glucosa i fructosa, mantega, sucre, mel, ous, farina de soja, sal, lecitina de soja, canyella i vainilla ( pot contenir traces d’avellanes ).

Són, com us he dit abans dolces sense passar-se, no molt grans i fàcils de mossegar i mastegar. Es nota un agradable gust a mel i de galeta. La consistència es suau i digerible.

La meva opinió.

M’agraden molt i per això te les recomano. Però atenció !!! que siguin petites i delicioses no vol dir , com normalment passa , que siguin lleugeres de calories.

En cada paquetet van dues gofres, que es mengen en un no res, però que aporten 126 kcal, O sigui més o menys el que et donaria una barreta energètica.

Així que prova-les però no n’abusis !!

Les Coses Bones

C/ Major 12 de Molins de Rei

93 680 11 94 – www.lescosesbones.com

———— EN CASTELLANO ————

Hoy probamos: Unas tortitas de miel que se llaman Meli.

A veces nos apetece algo dulce pero no muy dulzona. A media mañana, o para merendar o quizás de postre, y no encontramos el qué.

Lo que hoy os cuento es como son estas gofres o tortitas, que llevan harina de trigo, jarabe de glucosa y fructosa, mantequilla, azúcar, miel, huevos, harina de soja, sal, lecitina de soja, canela y vainilla (puede contener trazas de avellanas).

Son, como he dicho antes dulces sin pasarse, no muy grandes y fáciles de morder y masticar. Se nota un agradable sabor a miel y harina. La consistencia es suave y digerible.

Mi opinión.

Me gustan mucho y por eso las recomiendo. Pero atención! que sean pequeñas y deliciosas no quiere decir, como normalmente ocurre, que sean ligeras de calorías.

En cada paquetito van dos gofres, que se comen en nada, pero que aportan 126 kcal, O sea más o menos lo que te daría una barrita energética.

Así que provienen las pero no abuses!

Les Coses Bones

C/ Major 12 de Molins de Rei

93 680 11 94  www.lescosesbones.com

T'ha agradat l'article! . Deixa'ns la teva opinió. / Te ha gustado el artículo? Danos tu opinión.