Posted on

Ho’oponopono. Una altre manera de veure el dia a dia / Otra forma de ver el dia a dia.

( a continuación en castellano )

Ho’oponopono. Tècnica d'autoajuda.
Ho’oponopono. Tècnica d’autoajuda.

 

Acabo de llegir i m’ha agradat molt un llibre que es diu “Ho’Oponopono. Otro modo de ver/enfocar tu dia a dia. Sònia Crespo i Monsó” i per això he fet aquesta explicació que podeu llegir tot seguit i recomenar-vos-el.

 

 

Què és Ho’oponopono ?

Ho’oponopono és una tècnica milenaria utilitzada antigament a Hawaii per a la sanació i la resolució de problemes entre persones.

Hoo” vol dir causa, “ponopono” vol dir entre persones. Tot plegat ho podríem traduir com correcció d’un error.

La premisa bàsica d’aquesta tècnica és esborrar del nostre subconscient totes les creences errònies que fan que la nostra realitat sigui d’una determinada manera que ens resulta problemàtica. I així doncs, evitar que una i altra vegada caiguem en el mateix error i se’ns repeteixin els mateixos problemes.

Partim de la base que nosaltres mateixos som responsables dels nostres problemes i per tant està en les nostres mans resoldre’ls.

El llibre

En aquest llibre ens mostra els pasos que cal seguir per portar a terme aquesta tècnica amb éxit. En ell trobarem una introducció, una explicació de la filosofia Huna, quina és la técnica de Ho’oponopono, la seva combinació amb altres técniques i un seguit d’exercicis proposats.

Es una tècnica senzilla, que combina paraules claus, oracions, meditacions, tipus de respiracions, …

Val la pena intentar-ho ens pot resultar molt enriquidor.

Altres llibres que parlen d’aquest tema son :

Ho’oponopono: Lo siento, perdóname, te amo (Estilos De Vida) de Dra. Mª Carmen Martínez ( Aquest el pots trobar a Les Coses Bones )
Ho’oponopono: Conéctate con los milagros (Psicologia Y Autoayuda) de María José Cabanillas Claramonte

Mercè Carretero

Les Coses Bones de Molins de Rei

C/ Major 12 – Molins de Rei . 93 680 11 94

—————-

Ho’oponopono. Una técnica de autoayuda.
Ho’oponopono. Una técnica de autoayuda.

Acabo de leer y me ha gustado mucho un libro que se llama “Ho’oponopono. Otro modo de ver / enfocar tú día a día. Sonia Crespo y Monsó ” y por eso he escrito este artículoque se que puede leer a continuación y que te recomendamos.

¿Qué es Ho’oponopono?

Ho’oponopono es una técnica milenaria utilizada antiguamente en Hawai para la sanación y la resolución de problemas entre personas.

Hoo” significa causa, “ponopono” significa entre personas. Todo ello lo podríamos traducir como corrección de un error.

La premisa básica de esta técnica es eliminar de nuestro subconsciente todas las creencias erróneas que hacen que nuestra realidad sea de una determinada manera que nos resulta problemática. Y así pues, intenta evitar que una y otra vez caigamos en el mismo error y repitamos los mismos problemas

Partimos de la base que nosotros mismos somos responsables de nuestros problemas y por tanto está en nuestras manos resolverlos.

El libro

En este libro nos muestra los pasos a seguir para llevar a cabo esta técnica con éxito. En él encontraremos una introducción, una explicación de la filosofía Huna, cuál es la técnica de Ho’oponopono, su combinación con otras técnicas y una serie de ejercicios propuestos.

Es una técnica sencilla, que combina palabras, oraciones, meditaciones, tipo de respiraciones, …

Vale la pena intentarlo puede resultar muy enriquecedor.

Otros libros que hablan de este tema son:

Ho’oponopono: Lo siento, perdóname, te amo (Estilos De Vida) de Dra. Mª Carmen Martínez ( Este podràs encontrarlo en Les Coses Bones )
Ho’oponopono: Conéctate con los milagros (Psicologia Y Autoayuda) de María José Cabanillas Claramonte

Mercè Carretero

Les Coses Bones de Molins de Rei

C/ Major 12 – Molins de Rei . 93 680 11 94

 

T'ha agradat l'article! . Deixa'ns la teva opinió. / Te ha gustado el artículo? Danos tu opinión.