Posted on

La tornada al treball / La vuelta al trabajo

(a continuación en castellano )
 
 
Ja hi tornem a ser, ja estem treballant de nou !!.Amb la tornada al treball, a la rutina, ens trobem amb certa apatia, desànim i també ens trobem que hem fet excessos que han provocat que ens sentit més inflats, podent haver agafat algun quilo de més.Ara ens toca tornar a equilibrar el nostre cos tant psíquica com físicament .
 
Us recomanem:
Psicològicament :
–  Plantejar-se algun objectiu que sigui gratificant.-  Fer exercicis de meditació o ioga o algun altre tractament espiritual com el Reiki.

–  Mantenir la ment positiva, rebutjant pensaments negatius que malmeten el nostre dia a dia. Molt sovint quan a una persona a primera hora del dia li passa alguna cosa desagradable ja no treu res de bo en tot el dia. Aquella persona ha atret durant tot el dia la negativitat . CONSELL – Llegiu El llibre “ El Secret”

 Físicament

– Desprès dels excessos de l’estiu , us recomano fer una bona depuració, amb algun preparat d’herbes depuratives, per a netejar fetge i ronyons

– Mantenir una dieta equilibrada , rica en fruites i verdures.

– És hora de provar aliments dins d’una alimentació macrobiòtica, que busca el benestar de la persona mitjançant l’alimentació .

– Atreveix-te amb aliments derivats de la soia, com el tofu o el tempe, amb els cereals com la quinoa, el mill, l’arròs integral que tenen un gran poder nutritiu, sobretot amb els aliments ecològics no manipulats genèticament.

– Un tractament amb antioxidants t’ajudarà a neutralitzar els radicals lliures que hagis acumulat .

Recorda que : SOM EL QUE MENGEM

I si necessites aprimar-te, segueix els consells d’un professional, a Les Coses Bones t’ajudarem en el que necessitis i fes exercici moderat.

Estem a la teva disposició.

Les Coses Bones
C / Major 12
08750 Molins de Rei
93-6801194
info@lescosesbones.com
http://www.lescosesbones.com

http://www.twitter.com/lescosesbones

——————

La vuelta al trabajo.

Ya estamos trabajando de nuevo!!.

Con la vuelta al trabajo, a la rutina, nos encontramos con cierta apatía, desánimo y también nos encontramos con que hemos hecho excesos que han provocado que nos sintamos más inflados, pudiendo haber cogido algún kilo de más.

Ahora nos toca volver a equilibrar nuestro cuerpo tanto psíquica como físicamente.

 Os recomendamos:

Psicológicamente:

–  Plantearse algún objetivo que sea gratificante.

–  Hacer ejercicios de meditación o yoga o algún otro tratamiento espiritual como el Reiki.

–  Mantener la mente positiva, rechazando pensamientos negativos que estropean nuestro día a día. Muy a menudo cuando a una persona a primera hora del día le pasa alguna cosa desagradable ya no encuentra nada bien en todo el día. Aquella persona ha atraído durante todo el día la negatividad. CONSEJO – Leed El libro “El Secreto”

Físicamente

– Después de los excesos del verano, os recomiendo hacer una buena depuración, con algún preparado de hierbas depurativas, para limpiar hígado y riñones

–  Mantener una dieta equilibrada, rica en frutas y verduras.

–  Es hora de probar alimentos que sigan la alimentación macrobiótica, que busca el bienestar de la persona mediante la alimentación.

– Atrévete con alimentos derivados de la soja, como el tofu o el tempe, con los cereales como la quinoa, el mijo, el arroz integral que tienen un gran poder nutritivo, y sobre todo con los alimentos ecológicos no manipulados genéticamente.

– Un tratamiento con antioxidantes te ayudará a neutralizar los radicales libres que hayas acumulado.

Recuerda que: SOMOS LO QUE COMEMOS

Y si necesitas adelgazar, sigue los consejos de un profesional, en Les Coses Bones te ayudaremos en lo que necesites y haz ejercicio moderado.

Encontrarás más información en : http://hazlodiferente.wordpress.com/

Estamos a tu disposición.

Les Coses Bones
C / Major 12
08750 Molins de Rei
93-6801194
info@lescosesbones.com
http://www.lescosesbones.com/

T'ha agradat l'article! . Deixa'ns la teva opinió. / Te ha gustado el artículo? Danos tu opinión.