El desgast causat per l’exercici en articulacions , tendons i lligaments és motiu en nombroses ocasions de patologies i dolors que acaben generant lesions cròniques . Per això és recomanable que els esportistes complementin la seva alimentació amb aliments que aportin col · lagen , una proteïna que si bé no és adequada per a la recuperació muscular … sí que és el component ideal per a la nutrició d’articulacions , tendons i lligaments .
Què és el col · lagen hidrolitzat ?
El col · lagen hidrolitzat és una forma de col · lagen que es caracteritza per posseir una estructura més senzilla que el col · lagen original , permetent un elevat % d’assimilació (superior al 90 segons els estudis ) i aconseguint una major efectivitat .
El col · lagen hidrolitzat ha demostrat ja un ampli historial clínic que avala els seus beneficis com a complement de la dieta , així com la seva manca generaria problemes articulars , tendinosos , lligamentosos i ossis , a més d’altres patologies a la pell …
Entre els beneficis més destacables del col · lagen hidrolitzat com a suplement remarquem l’enfortiment de cartílag , tendons i lligaments . Millora la salut òssia i afavoreix una bona salut de la pell , el cabell i les ungles .
Artrinutril Col · lagen combina els nutrients necessaris per enfortir articulacions , tendons i lligaments . El col · lagen hidrolitzat i l’aportació de glucosamina i condroitin sulfat ( ingredients que actuen directament en l’enfortiment muscular ) converteixen Artrinutril Col · lagen a la solució a tots aquells problemes que pateixen els esportistes a causa del desgast que pateixen les seves articulacions amb els entrenaments i les competicions .
A més , Artrinutril Col · lagen completa la seva fórmula amb vitamines i minerals que participen directament en l’esforç de la salut òssia i articular i milloren l’assimilació de la resta de nutrients .
Composició :
COMPOSICIÓ 14.5 g ( 1 dosi )
Col · lagen hidrolitzat 5 g
Sulfat de condroitina 500 mg
Sulfat de glucosamina 500 mg
VITAMINES 14.5 g ( 1 dosi ) MINERALS 14.5 g ( 1 dosi )
Betacarotè 400 mg
Vitamina D 1.25 mg (25 % * ) Calci 310 mg (39% * )
Vitamina E 3 mg (25 % * ) Magnesi 75 mg ( 25% * )
Vitamina C 20 mg (25 % * ) Zinc 2 mg (20 % * )
Vitamina B3 4 mg (25 % * ) Manganès 0.4 mg (20 % * )
Àcid fòlic 50 mg (25 % * ) Seleni 11 mg (20 % * )
Mode d’Ocupació:
Prendre 1 dosi al dia , durant 3 mesos . Descansar 2 i repetir . Com a tractament preventiu pot prendre diàriament , només els dies d’entrenament .
Presentació :
Pot de 450 grams .
Vine a Les Coses Bones per consultar qualsevol dubte .
Les Coses Bones
C / Major 12 – Molins de Rei
93 680 11 93 – @ lescosesbones